Aby założyć biuro…

Wiadome jest, że dobre biuro rachunkowe, to biuro w którym pracują osoby kompetentne. Czy dla Klientów ma znaczenie, że Właściciel biura ma dyplom kwalifikacji?
Jeżeli Klienci mieliby kierować się wyłącznie tym to nie , ale jako dodatkowy atut to może przynieść dodatkową korzyść. W ostatnim czasie ani biegli rewidenci ani doradcy nie mają łatwego życia. Szacunek do tych tytułów spadł i trochę czasu zajmie podniesienie ich rangi. Z pewnością znajdą się tacy dla których będzie to miało znaczenie i tacy dla których znaczenie ma wiedza jaką posiadają pracownicy biura niż sam fakt posiadania dokumentu.  Nie zmienia to faktu, że prowadząc biuro powinniśmy mieć wysokie kwalifikacje aby nasi Klienci nie tylko myśleli, że oddaje się w dobre ręce, ale także mieli tego gwarancję.
Na pewno lepiej posiadać dyplomy niż ich nie mieć, choć nie to jest podstawą do budowania prestiżu biura.

Dodaj komentarz